tisdag, april 01, 2008

Träningsvärk!

Denna underbara känsla när jag försöker ta ett smidigt skutt upp ur sängen, men hindras av en brännande smärta i benen.. Vi snackar träningsvärk.. lovely sådan;) Oh yes, I´m back!
Har tagit mig fram smått linkandes- dock med ett brett leende- på jobbet idag..japp..första arbetsdagen idag, och jag var på ett strålande humör!!


Var nere på gymet och tryckte på ordentligt i hantelpressen, det kändes riktigt bra!

Dagens träning, Bröst o biceps:

Lutande hantelpress: 20kg*8reps*3 set
Bänkpress: 40kg*8-10reps* 3set
Cc: 12,5kg*8reps*3set

Hantelcurl: 12.5kg*8reps*2set
Scottcurl: 12.5kg*8reps*3set

Efter passet hann jag hem för att byta om, sen bar det av till Svempa på massage :)
Man ska pyssla och vara rädd om sin kropp!!

Nu ska jag hoppa in i duschen, sen ska jag på middag...

See you soon/ Desi

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det är härligt att ha tillbaka dig o dina inlägg:) Jag vill ha mera bilder från road tripen... Hoppas lille lobbis e bättre. Kram Kram

Anonym sa...

Snubblade in på din sida och upptäckte att vi delar devis; Get fit or die trying. Hoppas du inte går i taket, kul att fler än jag lever efter det mottot.
Bra sida, jag återkommer gärna.
MVH gymråttan