söndag, april 06, 2008

200 om dan!

Söndagen har gått ganska fort, trots att planerna med besväringen blev inställda pga faktorer jag inte kunde påverka.. Istället har vi utvärderat lite, och grillat korv! Solen hann komma fram i några minuter- men avlöstes av småregn lagom tills grillen var klar..haha..som alltid..
Har haft besök på sena eftermiddagen av Stefania och Snaudau ;) som hade vägarna förbi på cykel och tog en kaffe med mig. Som sagt, trevligt att ni tar er hit för att umgås lite!
Vi pratade mest om den kommande helgen, och den 30årsfest som Stefania och Peter ska ha för hela gänget. Det ska bli så sanslöst kul, vi har ju inte festat ihopa sedan innan jul (jo, vi har haft en och annan fest, men under min diet, så tempot har varit betydligt lugnare på alla deltagare då..) så nu går startskottet inför våren och sommaren. Jag lääängtar!!
Nu är Jeppe på väg hit, blir väl kaffe igen (tur att jag knappt dricker nåt kaffe när jag har mina lediga dagar) och sen lite förberedelser inför morgondagen innan jag får sova. Uppstigning i ottan imorgonbitti..sen är det en ny vecka igen!

Vill lite stolt påpeka att jag- enligt min räknare- har snittat 200 besökare per dag sedan i onsdags!!




Inte många för en del, men jag trodde inte att det var så många som finner MITT liv intressant..




Välkommen åter!



6 kommentarer:

-=LiMeX=- sa...

Du är officiellt ett bokmärke i min super exlusiva internet läsare ^^

Anonym sa...

Jag är en av alla de 200st som läser din blogg mer eller mindre varje dag :) Fortsätt i samma anda nu! Alltid kul att läsa om likasinnande!

Kolla gärna in min blogg om du hinner nån dag http://www.fitnessguru.se/

Kram Sid

Anonym sa...

Haha just ja, det var ju så det var ;D Hur går allt med träning osv ?=)

Anonym sa...

Klart man läser varje dag. Man blir ju så himla peppad. Var faktiskt på gymmet idag...tjoho!

FitnessDesi sa...

Fitness: Jätteroligt att du tittar in! Var inne och tog en snabbtitt hos dig igårkväll, och fler besök lär det bli! På återseende! :)

Anonym sa...

Jag hittade hit nu idag i alla fall tack vare träningsbloggar.se och kommer säkerligen att återkomma! =)