fredag, april 25, 2008

Sista rycket!

Tillbaka i hemmet efter en tretimmars fika i solen på stan..tiden bara springer iväg i det vackra vädret!

Kvinnan jag träffade igår är 60 år gammal och har en fantastisk livserfarenhet! Hon sprudlade av livsglädje och energi, och det var länge sedan någon laddade mina batterier så som hon lyckades på bara ett par timmar.. Vilken otrolig människa! När jag når hennes ålder hoppas och önskar jag sannerligen att jag känner mig lika lycklig och tillfreds med livet som hon verkar göra. Vi hade så trevligt att vi faktiskt bytte telefonnummer, och hon lovade att höra av sig angående ett jobb på Teneriffa som hon ville erbjuda mig!! Yiihoo!! Sol, värme och få jobba med friskvård- låter som en perfekt plan :)

Nu ska jag packa det sista i den stora resväskan, sen drar jag till Gran Canaria.. Kvar i lägenheten blir Lobo med hundvakt, hoppas de får det bra tillsammans..

Måste sägas igen..La-la-la-la-la-life is wonderful/Desi

1 kommentar:

Anonym sa...

Take me with you!