tisdag, april 22, 2008

Desperate är tillbaka!

Så var jag hemma i hollan igen;)
Anlände igår eftermiddags, och ägnade all tid åt att umgås med mor och bror och lilla hjärtat.. Det var jättefint väder så vi stannade ute i trädgården och lekte till vid 19.00, sen var det dags för pyamas och lelle, så då åkte vi hem.
Var ute på en morgonpromenad med Lobo imorse, soligt men lite blåsigt.. Därefter åkte jag ner till gymmet och körde styrka- bröst och biceps. Snackade med Jimmy om upplägg och tävling, och han bad mig om lite snygga bilder :% som han ville sätta ihopa i ett kollage med några andra som också ska tävla. Bilderna skulle hänga på väggarna i gymet och användas i lite "reklamsyfte" inför tävling mm... Nervöst, men jäkligt roligt att han överhuvudtaget vill ha MIG på bild i sitt gym!!

Nu väntar myskväll och Desperate Housewives.. :)

Tack för att du fick mig att förstå.. Att det aldrig kommer att bli. Nu är jag fri..

/Desi

1 kommentar:

Julia sa...

Så skönt för dig med lite mys och vilken grej smakar på ModellDesi känns sweet!
Har hittat en blid och det ska vi jobba mot. Kan inte sätta målet i Kallinge ska ju jorden runt ju. Skickar bilden till dig (du får skratta för dig själv)

Hörs snart
Kram