onsdag, april 23, 2008

Mitt liv i en kappsäck.


Hemma i byn, precis kommit tillbaka från hollan. Var en sväng inom jobb och fixade lite.. Nu ska jag-trots det vackra vädret som strålar utanför- stanna inne och packa upp min väska, sen börjar det roliga: Packa inför semestern!! Jag längtar så att jag håller på att spricka!! Det ska bli underbart att få ligga på en solstol vid poolen, känna solen, vinden och friheten.. Äta god mat, dricka ännu godare vin och öl och bara njuuuta.. dansa halva natten för att sen tacka gud för solglasögon dagen efter ;)

Tränade i förmiddags innan jag satte mig i bilen och körde uppåt. Rygg och baksida axlar.. Fick lite nya burkar av Jimmy, TACK!!

Bikiniiiiiii!/Desi

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ha det så himla bra på semestern!
Magnus hälsar.

Frida sa...

Om ni har dåligt väder någon dag, då måste du lova att du åker till Anfi, aah jag vill också till Anfi och till Bahía Feliz!!! Det är så fiiint där Anfi iaf, testa dyka om du kan :)Bahía e jätte trevlans också men det är nog inget för er haha lix en turistby, men det finns fina surfingvågor!