torsdag, april 24, 2008

Logga lite face-time..

Gaahhh!! När det kommer till att logga facetime blir jag alltid blyg, ödmjuk och fånig.. Tja, förutom här på bloggen då- men det är skillnad..Faktiskt!

Har idag gått från möte till möte och vidare till att lyssna på storchefens återmatning av det vi hörde på tv igår och han fick ta del av i Stockholm.. Det ser inte just ut just nu.. För 2månader sen hade min lösning varit glasklar, men ödet ville annorlunda och nu vet jag inte riktigt vilken fot jag ska stå på.. Frågeställningen från igår står alltså kvar..
Det positiva som man möjligen kan frambringa i allt detta, är att beskedet vi fått inte är ett beslut, utan faktiskt ett FÖRSLAG, vilket kan innebära förändringar innan sista dagen så att säga.. I värsta fall är jag utan arbete.. beskedet kommer i september..

Finns det nån miljonär där ute som vill ta hand om mig??

I allt detta tumult blev jag uppkallad i storhuset till chefen för att ge min syn på det hela.. framför journalister från både tidning, radio och tv! Så är det någon som vill ta del av detta spektakel, när jag med solen i ögonen försöker se allvarlig ut mot en ytterst trevlig reporter- så är det bara att slå på tv:n 19.15..Haha..

själv slipper jag se det, för jag kommer att insupa mat och dryck på Nivå.. Japp! Sommaren har startat med allt som hör därtill :)

Lev väl/ Desi

2 kommentarer:

Frida sa...

Du vet vad jag tycker, det behövs ett bra gym här nuuu! och jag är riktigt less på tonys tråkiga så kallade styrkepass, om jag berättade vad vi kör förnågot skulle du ligga på golvet och garva...lovar, seriöst det är patetiskt!

Frida sa...

Det fanns btw, på sydnytt :) Kändis nu ju!! Skickade länken till Emil, tänkte han gillar ju verkligen skånskan så vi får väl se hur glad han är imorgon :)