söndag, april 20, 2008

Solig söndag!

Idag är det en perfekt vilodag!!
Har sovit bort halva dagen- vilket jag förvisso hade räknat med efter den sena kvällen/tidiga morgonen, vaknade pigg och glad och bestämde mig för en prommis med Slobban innan "frukost"..
Massor av vårtecken visade sig längs vägen, och jag blev tvungen att dela med mig;

loppis i parken
Full aktivitet på golfbanan

vännerna på grönbete

Tog på pulsklockan mest för att kunna jämföra med prommisarna under deffen, och resultatet för promenaden blev:

Tid: 60min
Kcal:303
Snittpuls:121
Maxpuls: 141

Dagen till ära tänkte jag faktiskt göra en mätning, återigen för att kontrollera och jämföra med värdena från några veckor tillbaka.. känner ju att jag lagt på mig med tanke på det osunda intaget av både mat och dryck den senaste tiden- och avsaknaden av förbränningsträning..

Idag kommer det också att genomföras en mätning av Julia- en vecka efter påbörjad diet! Missa inte detta!! Jag återkommer med resultat senare idag eller imorgon.. Leta då efter rubriken Julia1.

Frukost i solen/Desi

1 kommentar:

Julia sa...

Kommer maila vid 19 tiden!!