fredag, april 04, 2008

Stackars ben!

Jag kom lyckligtvis iväg till gymmet! Det blev benträning för andra gången denna veckan, dock ett annat upplägg på passet än i måndags- precis som planerat!
På jobbet flyter det på, nästan FÖR bra..som lugnet före stormen.. Har haft två kollegor på besök som tog en kopp kaffe och pratade lite skit, alltid lika trevligt med besök under en lång helg!

Anonym: Jo, PRECIS som Carola är det! Inte nog med det- vi är lika på så många andra sätt med: Sillisar, läppförstoring, hårextensions och en och en annan botoxomgång... Vad gör man INTE när man är desperat?! ...eller..??

It´s strange- some people never change/ Desi

3 kommentarer:

Anonym sa...

Haha bra svar där ;-)

Julia sa...

Vill skriva detta till dig efter ditt inlägg om dina tankar. Det berör mig väldigt mycket, det du skriver. Det jag vill säga är att du är en mycket god och unik person som jag vet kommer kunna göra allt detta som du vill när din tid är rätt. Jag kan med ärlighet se framför mig när du blir svensk mästare !
Det du skriver om gymet förstår jag så det gör ont i mig med. Jag är så stolt över att fått vara en del av detta hos dig och det du gav till alla är så fantastiskt. För mig kommer det alltid vara ditt gym och det du åstadkom med det är för mig något att se upp till och önska från sig själv. Jag har aldrig haft någon som ställt upp så för mig och trott på mig som du gjort och det har jag alltid med mig.
Du är en så stark person och vi i din omgivning kan inte annat än att låta det smitta av sig på oss så känner jag. Är så stolt över dig och allt det du önskar dig kommer hända för att du är där och lever ditt liv. Underbara Desi tack för att jag fått chansen att vara med på ett hörn i ditt liv och att du är den du är.
Jag tror på dig så mycket vad du än kommer ta dig an så kommer det att rocka av dig.
Vart du än går kommer det alltid vara någon/några du påverkar till att uträtta storverk
Tack för ditt stora hjärta

FitnessDesi sa...

Julia..du får mig att gråta.. Du gör mig mig så stolt och lycklig när du säger så! Jag hoppas att du förstår att jag skulle inte vara i närheten av den människa du upplever mig att vara, om det inte vore för dig och alla andra fina människor som finns i mitt liv och som jag älskar!!