fredag, april 04, 2008

Nu börjar det..



Helgen har börjat.. Har under dagen förberett med ordergivning, möten och såklart..packat in matkassen i kylen :)


Nu sitter jag och väntar på att kollegorna ska komma tillbaka och ge mig en chans att träna styrka innan jag är fast resten av helgen.. Saknar dig Bumbi!! Av såå många anledningar.. Bli frisk!
Idag är det en helt underbar dag, solen skiner och fåglarna påminner om att våren- förhoppningsvis- är här för att stanna! Önskar att jag var ledig, så att jag kunde gå långprommis med Lobo, eller sitta på balkongen och sola.. Nåja, nu har jag ju det näst bästa, jag kan njuta av min tillvaro- och får tillika betalt för det..Jag älskar mitt jobb!
Anonym: I min blogg är det tyvärr så att man inte är berättigad svar på sina frågor om man inte talar om vem man är.. men om du går in under mars månads inlägg och tittar på rubriken SKRYD så kan du nog få en hint ;)


Ut i solen alla lediga människor och njuuut/ Desi




3 kommentarer:

Lasse sa...

Ett litet hej! Läste ditt ena inlägg från igår..:-S Vi ska ut på lång cykelrunda på söndag, vi (Steffano och jag) kanske dyker upp på jobbet...vad säger du om det? En kopp kaffe eller nåt!? Ha en bra helg! Kramar

-=LiMeX=- sa...

Mad ? xD förlåt mina dåliga språkkunskaper :P (vi fick tyvärr bara läsa ett språk i skolan :P)

FitnessDesi sa...

Yesss!! Hör av er innan bara, så att jag säkert är på rätt plats!!
Stora kramen!