lördag, april 05, 2008

100%

Facebook är en rolig sysselsättning när man vill få tiden att gå..framförallt kan man lära sig obegränsat med saker om sig själv genom olika tester och utmaningar. Man kan även rösta på varandra, och idag var jag inne och tittade på min sida och fick då se mina resultat.

Mina vänner har röstat på mig till 100% som:


  • More likely to win a fight

  • More powerful

  • A better body

  • Prettier

  • More confident

  • More popular

  • More adventurous

  • Rather marry

  • Am I more jealous of

  • Rather have dinner with

  • More tech- savvy (vad..jag??)

Men roligast- eller mest skrämmande- som jag fick veta om mig själv är att endast 10%:



  • More cuddly...??!

Va?! 10%..? Betyder inte cuddly vad jag tror?? JAG tycker att jag är cuddly :(


Jag skulle nästan kunna välja bort alla de andra "nomineringarna", bara jag fick vara cuddly...


Inte så cuddly/Desi ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för din komentar =)
Den värmde!
//SofiLInbderg

-=LiMeX=- sa...

More skåning ? :D