tisdag, april 08, 2008

I`m back!!

Dagen har varit underbar!! Den var något trögstartad, men efter ett kort-men koncist- samtal med zonam, så tog jag ett längre med mig själv. Det var det som behövdes! Därefter rullade dagen på i samma charm som jag så länge varit van vid :)
Tog första styrkepasset för ben och mage på förmiddagen, åt lunch med trevliga arbetskamrater, och övningen med besväringarna på eftermiddagen gick riktigt bra! Jag och Bumbi var iväg på en förevisning av det nya kravallstaketet som förmodligen kommer att användas vid utlandsmissionerna- och det var riktigt effektivt.
Jag var så glad när klockan var 16.00 och det var dags att åka hem, att jag inte kunde slita mig från jobbet (!), utan bytte om till träningskläder för andra gången idag och drog igenom ett bröst- bicepspass... Och jag var stark:)
Nu har jag gått en lååång promenad med Linda och hundarna, och kvällen kommer att avslutas med fika på stan med trevligt sällskap..

Jag tror minsann att jag är tillbaka!!

Give it a smile/ Desi

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej. Tjej här som försöker våga MTGP 09..ev..=) Såg din blogg och undrar om man kan få länka till den. För att ha lite koll, mest för min skull och få tips..
Besök gärna min blogg om du vill, ge tips och kritik..:)

MVH Maria

Anonym sa...

Låter ju överlägset. Grym form nu eller ? :p
Jag flyttar till Midsommarkransen till en polare över sommaren iaf. Bra sätt för oss båda att spara pengar, sen drar vi nog iväg på en liten resa i höst tror jag :)

FitnessDesi sa...

Maria: Kula att du satsar och sätter upp mål med din träning! Självklart får du länka till min sida, och fråga så fort det är nåt du undrar över! Kram