lördag, april 05, 2008

Cara Mia!!

Det blev en bra dag idag, trots att det kändes lite tråkigt när jag steg upp och insåg att det småregnade lite utanför. Har varit på rull med besväringen stor del av dagen och passade på att öva med hund när vi ändå var ute.
Hann kasta in ett träningspass direkt när vi var tillbaka, i uniform såklart..känns inte riktigt lika bra..men det är ju bättre än inget!

Jag har världens underbaraste vänner!! Jag måste bara säga det..om och om igen! Nu kommer det hit 4 kollegor/ vänner som ska umgås med mig HÄR PÅ JOBB EN LÖRDAGSKVÄLL!! Vem vill göra nåt sånt frivilligt?? Så jäkla gulligt!

Och dagens mest värda: Julia, din kommentar fick mig att lipa.. Om du visste hur du når mig VARJE GÅNG..! Jag önskar att jag får ha dig i mitt liv alltid..

Mot en omgång Munchkin/ Desi

Inga kommentarer: