onsdag, april 02, 2008

On Line!

Träningsvärken i benen håller i sig, jag tolkar det som att passet i måndags tog bra :)
Hoppas bara att det hinner släppa tills fredag då det är dags igen... Innan dess- imorgon- ska jag försöka bredda ryggen och baksida axlar. Jag körde det upplägget för en tid sedan, och får riktigt sköna flash- backs när jag tänker på vilka övningar det blir :) Baksidan av Desi lär vara trött imorgonkväll..vill det sig ordentligt så tar jag ut det sista på boxningen.. Jag lääängtar efter att få dra på handskarna igen!
Jo, imorgon får det minsann bli ringen!!

Idag har jag lyckats lägga in en räknare på sidan, så att det går att se hur många som är online samtidigt..alltså, hur många som läser mina inlägg samtidigt. Dock är det ju- som ni vet- sådär med min kunskap på datorer, så jag vet inte om det kommer att visa rätt.. Men det märker jag väl!

4 kommentarer:

bikern sa...

Ja precis så ska det kännas av ett benpass. Gjort bort dom för denna vecka, så nu är det lite lättare.
Du en fundering, deff program, har du något vettigt tips där? har en del jag funderar över, mejla mig så kan vi resonera lite kring det och se vad som jag skulle kunna behöva lite hjälp med.
Allt gott.

Anonym sa...

Gillar texten på tröjan ;-) vad betyder den? haha

FitnessDesi sa...

Texten är på engelska.. ;)
Hör av dig igen så ska jag förklara den för dig...

Anonym sa...

Ja... Vad sänder den för signaler? haha ;-) lite Carola variant? ;-)