lördag, april 12, 2008

Laddad!

Uppe imorse kl.08.30 och gick ut i regnet för en morgonpromenad! 60 raska minuter blev det, och pulsklockan visade 320 förbrända kcal!! Fortsatte efter en frukost med protein och all-Bran till gymmet där jag drog ett fokuserat axel- tricepspass. Det gick skitbra! Var så jäkla laddad efter två dagars vila att jag trodde att jag skulle spricka..

Efter det åkte jag direkt- svettig och dann- till Henke för flytt.
Dock hade de redan börjat, så jag hann med att hjälpa till med två små lådor, sen var det hela
klart.. Fika! Sen möblerade vi och packade upp ALLA lådor- aldrig varit med om en sån effektiv flytt måste jag säga..
Vi pratade runt kvällen och fick till en riktigt bra plan. Jag vill hinna med allt och alla- hade jag kunnat klona mig för att få umgås med alla mina vänner så hade jag gjort det..Lätt!

Nu tvättas och städas det härhemma, snart är det dags för duschen innan jag hämtar söta syster med sambo på stationen.. sen blir det PARTAJ!!

La-la-la-la-life is wonderful/ Desi

Inga kommentarer: