söndag, april 20, 2008

Kanondag!

Vilken härlig dag det har varit!!
Var uppe och gick morgonprommis med Lobban i solen imorse, och sen tog jag mig direkt ner på gymmet för att styrketräna. På vägen träffade jag en av mina gamla instruktörer från gymmet, fastnade i lite skvaller och uppdatering en liten stund- sen in för att träna. Passet gick bra! Körde axlar och triceps, och framförallt det förstnämnda gick bra. Hade tänkt köra dips som en av övningarna på triceps, men efter ett försök insåg jag att det nog inte var en bra "dips-dag" idag, så det blev att kötta i cablecrossen istället ;)

Mams och paps hämtade upp mig vid 14.00tiden och sen fortsatte vi in till stan för att fira svågerns födelsedag, mycket trevligt och extremt god mat!! Som alltid när söta syster stått i köket..
Efter fika och godis tackade jag för mig och drog vidare för biobesök.. Vi såg "21", och den var helt OK! Den var tillochmed så inspirerande att vi fick lust att gå på krogen och spela blackjack- tills vi insåg att vi inte var några mattesnillen..då blev det nachos och öl istället :)
Halva partyt drog hem strax efter midnatt, så vi slog följe med två andra som vi träffade vid bordet och gick vidare ut och dansade.. Kul!

Svägerskan: Tack för tipset. Klarar sig tanden på en flygresa nu då tror du? Kramis!

Anonym: Håller med dig i bägge uttalandena.. Vem är du? Antar att du var där jag var ikväll?!

Sov så gott allesammans/Desi

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha helt riktigt var jag på statt.
Just nu tycker jag det här med att vara anonym är förbannat roligt. Lite sådär screamkänsla, har för mig att det handlar om nån som är anonym iaf ;-) Fast jag kanske inte springer runt med en stor kniv som i filmen, jag är ganska harmlös haha ;)

FitnessDesi sa...

Om du byter ut det där "kanske" så skulle jag känna mig MYCKET tryggare..