söndag, april 13, 2008

Söndagssummering!

Söndagen har varit underbar, och det har verkligen höjt humöret att det varit sol heeela dagen.. En riktigt skön vårdag med andra ord!
Jag har haft vila från träning idag, så jag har tagit tillfället i akt att bara njuta och umgås..
Långprommis med vovvarna, därefter ut till Saxemara för bullfika i trädgården och ännu en långpromenad utmed vattnet. Så vackert, och himla trevligt sällskap!



Kvällen tillbringade jag ute i Silpinge med grill.. Vi inredde uterummet och snickrade upp gunga till lilleBus.. När alla var mättna och belåtna åkte Muchkin fram, men jag förlorade..trots att jag hade paxat på att vinna.. :)

Imorgon är jag ledig, och min plan är morgonpromenad- med hopp om samma väder som idag- träning, genomgång av deklaration och pappersarbete med revisorn, kundmöte och måndagsmys med film som avslutning..


Sov gott/Desi

1 kommentar:

Frida sa...

Gräs!? sommar ju.. här har vi precis fått 3 dm snö..igen.. :/