fredag, april 18, 2008

Shopping

Har precis trillat in genom dörren efter en lyckad shoppingtur! Det blev massor av nya kläder, mest nöjd är jag med den nya svarta klänningen som kommer att passa till många olika tillfällen och går att kombinera med mycket.. På en stark andraplacering måste jag berömma och beundra den LILA BIKININ som kommer att få åka med nästa vecka.. Jag har nog inte fattat det än..men om EN VECKA åker jag verkligen, känns helskumt men ack så ljuvligt det ska bli :)


Dagens minus landar på den försvunna flisan av min tand som bets av i samband med en räksallad på stan..jag märkte det inte ens, utan rätt vad det var så var det bara av en bit..gissa var min tunga är nu? Ungefär tretton gånger i minuten känner jag efter, och jadå- saknas fortfarande en bit.
Om min söta svägerska läser detta önskar jag att du lämnar en liten kommentar/ tips på vad jag ska göra nu.. Måste jag gå till tandläkaren? Jag har ju inte ont..

Strawberry cheesecake/Desi

3 kommentarer:

Frida sa...

Haha häärligt jag vill också tillbaka till Gran Canaria.. :'(

Men jag åker också om en vecka!! Fast till Spanien-fasland och jag kommer vara vältränad när jag kommer hem haha :D Du borde följa med oss som tränare istället tkr jag :)

Anonym sa...

Svägerskan tipsar om att ta en liten nagelfil och fila till kanten som är vass, om inte ont behövs inget tandläkar besök.

Anonym sa...

Lila är bra;-)


Statt är åxå bra haha! ;-)
tjipp tjopp!