söndag, februari 17, 2008

Välförtjänt vila!

Jag hoppade över träningen idag! Skulle ju tagit mig ner till gymet och kört styrka för benen, men jag hittade inte den rätta motivationen- så jag lät helt enkelt bli att träna. Det mest ansträngande idag har varit en långpromenad med Lobo och Roger i ett lugnt tempo, och lite snabbhetsträning för sms- tummarna ;)
Filmkväll i bäddsoffan med Kesella som snacks och "inte-så-tråkig-att-titta-på-Gunvald-Larsson" Beckfilm..

Imorgon blir det en dag i friskvårdens tecken:
  • Morgonpromenad 60 min kl.05.30
  • Frukost
  • Benstyrka
  • Cardio 30min
  • Mat
  • Promenad till jobbet (ca 75min)
  • I mån av tid cardio 45min
  • Möte mässföreningen (inklusive obligatorisk smörgåstårta??! Hoppas! Hoppas!)
Kvällen blir förmodligen lugn för återhämtning, dvs matlådor. Har inte lyckats med mitt recept på glass, så det ger jag snart upp.. Har eventuellt ännu ett recept på plättar på gång istället:)

Annars blir det fika på stan..

Sov gott/ Desi

Inga kommentarer: