måndag, februari 18, 2008

No pain no gain..



Mest för att ingen ska behöva sitta hemma framför datorn och fundera på hur ont mitt skoskav EGENTLIGEN gör, så tänkte jag publicera lite talande bilder.. Kände ett tvångsmässigt behov att fotografera mina fötter efter promenaden upp till jobb i eftermiddags. Kan tillägga att det INTE var läge för en löprunda sen..haha..


Istället blev jag uppvaktad med glass och kaffe, mycket trevligt bemötande- får hälsa på fler dagar när jag är ledig ;)
Nu har jag precis kommit hem från mötet och tryckandet av smörgåstårta..ja, jag tog två bitar. Förstår ni nu upplägget på min mini-ätardag i helgen? Det var smörgåstårtan idag som jag inte ville missa!

Nu ska jag runda av denna lediga dag med en långpromenad i parken med Henkebenk som tyckte att det kunde vara ett bra alternativ till att slappa.. Jag blir illa tvungen att hålla med;)

Morgondagen kommer att bli kanonbra- det har jag bestämt redan nu. Lika bra det, så att inget annat inträffar! Morgonpromenad och styrka med cardio står på schemat tillsammans med oerhört få kalorier för att väcka (eller däcka..haha..) kroppen igen efter helgen. Ni som tycker att jag har ett risigt humör när jag är hungrig i vanliga fall bör med andra ord hålla sig borta de närmsta dagarna.. Jag hoppas dock på så pass mycket energi att jag ska fixa att avsluta dagen med boxning- då är lyckan fullgjord!!



No fear... / Desi

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ööööööö! Fy fan va äckliga skoskavsbilder! Kul o se dig i lördags, sorry ifall jag skrek dig i örat... Var inte vid mina sinnens fulla bruk. Ha en najs vecka sötis! Prova tejp dygnet runt, funkar ibland:) Tjock, inte sån fjantig tunn...

Anonym sa...

Skoskav av värsta sorten. Nästan så att jag saknar jobbet! :-)
Ta hand om fötterna!
Kram

Anonym sa...

Ahh gör ont i mina fötter också. Skoskaveplåster dygnet runt:).

FitnessDesi sa...

Ja, Becca!! Du skule varit här och tagit hand om mig nu.. buhu..
Louise och Julia- nu har jag tejpat, det får sitta tills det växer fast eller trillar av ;)