tisdag, februari 19, 2008

Jajamen!

Tisdagen har gått som på räls..trots en lite halvtrög start. Efter morgonpromenaden imorse gav jag vika för latmasken och kröp tillbaka ner i sängen, vilket misstag. Förlorade två timmar på det, men å andra sidan behövde jag ju få vila uppenbarligen, och jag har hunnit med allt jag skulle göra idag ändå. Dessutom är jag piggare, måste vara för powernapen!!
Idag har jag ändrat mitt upplägg i maten, som jag skrev igår, och endast ätit kolhydrater till frukost (10.00 med andra ord:) därefter är det bara protein och vitaminer som mättat. Sparade också min energiboost till strax innan kl.18.00, vilket medgav att jag var betydligt piggare och starkare på boxningen än i förra veckan. Mådde som en prinsessa i bilen hem från träningen!!

Idag har jag även betalt min resa till Gran Canaria som jag åker på senare i vår! Vi bokade i lördags, efter ett snabbt beslut i fredags (ja, här går det undan..) Vi har fått tillgång till ett helt hus under en vecka..nära stranden och utelivet! Blir garanterat lyckat! Jag längtar...

Nu ska jag ta min matlåde- ostkaka och bege mig till Angelican för skitsnack och Carolina Gynning på tv. Man bara måste älska den lilla blondinen... (haha..Carolina alltså..men jag älskar ju Angelican med;)

Puss!/ Desi

Inga kommentarer: