söndag, februari 03, 2008

Hellweek...

Den tråkiga veckan fortsätter med ett resultat på mätningen idag som var föga oväntat, men ändå så nedslående.. Har inte minskat ett gram i vikt, inte heller en millimeter på måttbandet. Inser ju att eftersom jag inte varit rörlig så har jag inte heller lyckats bränna lika mycket, och det enda positiva är väl att jag inte heller loosat någon muskelvikt.. Men snacka om att veckan känns "bortslösad"..
Min första tanke jag fick var att INTE tillåta mig själv att ha ätardag idag utan bara fortsätta med min diet, men mitt sunda förnuft talade om att det inte skulle göra någon skillnad på vad jag äter idag..möjligtvis åt det positiva hållet isåfall- om jag lyckas kickstarta förbränningen igen. Så jag NJÖT av sushin, och ikväll har jag varit på en superlyckad inflyttningsfest med mycket skratt och trevliga samtal. Det slank ner både chips och mums- mums, och jag återfick min motivation och ser fram emot en ny vecka med hård träning och bra mat!

Imorgon ska jag köra ett nytt maraton i matlåde- producering, och om mitt bäcken tillåter så blir det ett tungt rygg- och bicepspass på gymet.

Keep up the good work! // Desi

1 kommentar:

Julia sa...

Du låter piggare nu gumman, skönt!
Kollar din blogg varje dag och det är så roligt att följa dig:)
Hoppas du får en bra söndag
Puss och kram Julia