söndag, februari 17, 2008

Sovmorgon..

Har nästan precis vaknat...tog mig en välförtjänt sovmorgon idag med andra ord :)

Dagen igår fortsatte i samma anda som morgonen, och blev bara bättre och bättre! Morgonpromenaden var kall- men skön, frukosten var förbannat god, och mätningen gick bra! Loosat 0.5kg och 0.5cm i midjan- skönt att få bekräftelse att ändringarna jag gjort inför denna veckan fungerat!
Gjorde en kyckling- och spenatomelett till lunch, och den smakade verkligen strålande.
Resten av dagen var jag i sporthallen för att följa grabbarnas boxningsmatchen, och de var jätteduktiga! Sista matchen för dagen innan vi skildes åt var den mest spännande och roligast att titta på. Vill gratulera Andreas som blev Sydsvensk mästare efter detta klipp:





Kvällen bjöd på festligheter i staden, i bakgrunden fanns melodifestivalen, men jag ska erkänna att jag inte hörde ett enda bidrag mer än sammanfattningen i slutet. Känner på mig att jag inte gick miste om något..
Efter det var det dans på programmet- snacka om cardiopass ;) Jag älskar verkligen dansgolvet!! Kvällen blev med andra ord tidig morgon, därav sovmorgonen idag..
Planen nu är mat, sen styrka!

Höres/ Desi

Inga kommentarer: