torsdag, februari 07, 2008

Jag - ett freak!

Jahapp!
Jobbat dygn sedan jag skrev sist, och inatt var nog den galnaste natten på länge på jobb... Besväringarna skötte sig exemplariskt- bara en sån sak :) - men Knudan och jag flippade ur ordentligt.. Underbart! Vi tog en spontan ÄTARDAG! Skoja min dojja.. Jag sammanfattar ( håll i minnet att jag är 0 eller 100, nothing in between) Under loppet av några timmar svalde jag 300g Marabou mjölkchoklad, ½ paket Singoalla kex, och 4st varma mackor med smält ost! Skratta eller gråta? Jag skrattade..och fnissade, och skrattade igen. Har aldrig lyckats bli så hög på socker och snabba kolhydrater, galet.. Men jag ska tillägga att mitt samvete är rent och jag ångrar inget! Jag vaknade efter 4 ½ timmars sömn med en otrolig pump i kroppen, ådror som kröp nästan utanpå skinnet, och jag mådde så förbannat bra!
Morgonpromenad, styrka och sedan cardio i 45 min, och jag log varje sekund.. Det var min uppladdning för en helg som ännu en gång ska spenderas på jobbet.

Kvällen erbjuder eventuellt boxning (om jag inte hinner däcka), men först och främst såklart: Matlådor, matlådor, matlådor..

Choklad- chock// Desi

Inga kommentarer: