måndag, februari 18, 2008

Halvvägs..

Jag ska be att få bocka av lite punkter i min lista för idag.. Jag befinner mig just nu mellan "cardio30 min" och "mat".
Så fort jag har skrivit färdigt här ska jag ta mig ut i köket- precis lika jobbigt som det låter- och äta en omelett. Hittills har jag gått morgonprommis med GRYMJÄVULSKA skoskav...(Snälla, om du har ett tips på hur jag blir av med dem..jag gråter nästan varje gång jag stoppar fötterna i ett par skor. Har t.om klippt av hälarna i ett par gympadojjor för att kunna gå normalt..) Efter det tog jag mig ner till gymet, läste en skvallertidning, körde benstyrka med en sneglande gubbe 1.25m bakom mig hela passet, och avslutade med cykel 30 min. Duktigt!!
Sen la jag mig i solariet- och sov- i 20 minuter.

Nu ska jag gå till jobbet, om jag orkar/hinner/mina fötter överlever så ska jag springa/cykla 45min till..

Ha en trevlig dag/ Desi

Inga kommentarer: