tisdag, februari 05, 2008

Fettisdagen!

Om ni bara visste hur mycket jag äääälskar fastlagsbullar..ja, vissa av er vet ju faktiskt.. Angelican ringde mig tidigare idag och frågade om jag ville komma över ikväll, för Stefania och Henriana skulle göra semlor!
-"Åhh, vad gott! Men jag får ju inte äta sånna" svarade jag uppgivet med lite dreggel i mungipan.
-"Näe, jag vet! Hihi!"

Oh, mina vänner är underbara :)

Hade jag haft lite mer tid över idag och känt mig kreativ så hade jag förmodligen kunnat presenterat ett eget recept på alternativa fett- bullar, men jag har faktiskt inte hunnit.

Har morgonprommat, gymmat, prommat, boxats och fått massage! Rena friskvårdsdagen!!

Hem till Angelican med min kesella, har gjort en prottepudding som får vänta i kylen tills jag kommer hem..
Imorgon jobbar jag dygn, och jag ber till gudarna att komma ihåg alla mina matlådor..

Puss// Desi

Inga kommentarer: