tisdag, februari 12, 2008

Godmorgon Sverige!

Som ni alla vet så är jag ingen morgonmänniska, och av den anledningen så är morgonpromenaderna min största utmaning under dieten.. Jag kan dock stolt meddela att jag redan varit ute och gått 60 minuter idag!! Jajamen, nytt personligt rekord i hurtighet! Jag tackar Angelican för övertalningen..och väckningen 05.15..suck. Inte ens hunden var dum nog att följa med ut. "Skyll dig själv" tyckte jag mig kunna läsa i hans ögon där han låg kvar på hallgolvet när jag suckandes satte på mig ytterskorna.
PIGG är jag nu iallafall, och jag börjar känna igen mig från några år tillbaka då jag tvingade upp mig själv på simträning innan skolan började på morgonen.. Kanske kan jag bli en hurtig morgonmänniska trots allt?

Packar ihopa väskan nu med matlådor och tillbehör, sen drar jag till jobb.

Ha en ytterst trevlig dag//Desi

Inga kommentarer: