torsdag, februari 14, 2008

Hjärtats dag!


Idag är det hjärtats dag, och det har jag firat med ett roligt cardiopass- combat. Mitt hjärta var väldigt tacksamt, och tyckte att det var det bästa sättet vi kunde fira dagen på ;)


Fick en söt liten bakelse av Roger på förmiddagsfikat på jobbet, den var söt i dubbel bemärkelse.. Av utseendet att döma innehåller den mycket socker, men det var också riktigt söt för ögat att titta på.. chokladbrun med ett rosa hjärta! Sparas i ett noggrannt förpackat servettpaket och kommer att slinka ner på lördag.. MUMS!

Fick även ett sött kort, en ny röd strumpa till min mobil, en mus med ett hjärta i famnen och sojamjölk(!) med små röda hjärtan på.. Det är tanken som räknas- och den tanken var både finurlig och god!! Vill passa på att tacka för alla små söta sms med pussar och kramar i, och för det stora söta telefonsamtalet..


Med det sammanfattat så har det varit en RIKTIGT bra alla hjärtans dag än sålänge, både för mig och för mitt hjärta!

1 kommentar:

Anonym sa...

Alla Hjärtans kramar till dig vännen!