tisdag, februari 12, 2008

Perspektiv

Tog lite bilder i lördags innan frukost, som jag tyckte blev sådär.. Men nu med lite perspektiv och tid för ögat att vänja sig vid bild på mig själv, så är jag iallafall så pass nöjd att jag tänkte dela med mig :)

Femte veckan på dieten..


Idag hann jag gå ytterligare 30 min på jobb, rastning med Lobo och Bumbi, och även en löprunda på 23 minuter. Träningsvärk GRYM i benen och rumpa- uppförsbackarna var inte roliga..men säkert nyttiga.. Söta Bumbi lånade ut sin nya (tidig alla hjärtans present från Osben)
mp3-spelare som jag fick lyssna på i spåret. Tack för peppningen!!

Nu har jag nyss käkat, och om 20 minutas bär det iväg på boxning! Beroende på hur pigg jag är när jag kommer hem, så bjuder jag kanske på lite roligt eftersnack :)

Get fit/ Desi

6 kommentarer:

Anonym sa...

Snygg, snyggare, Desi!
Grym, grymmare, Desi!
Fit, fittare, Desi!
Muskulös, muskulösare, Desi!
Bra, bättre, Desi!
MIN, MINARE, DESI!
//Din, dinare, Bumbi!

FitnessDesi sa...

Auuww...love you!! //Your fan

Anonym sa...

Shit vad snygg! Tur att Tjeckien inte har någon kust för även om jag gillar dig så vill jag INTE vara bredvid dig på stranden i sommar!
Nu kändes det som att jag fick en spark i baken (igen!!!) så nu är det spinning som gäller... och lite styrka... och box.
Saknar God Balans Latte måste jag erkänna. Det får bli lite pås-shopping nästa gång jag är i Sweden
Kram på dig! /Rebecca

FitnessDesi sa...

Tack!! Så peppande att höra! Du behöver dock inte orora dig..till sommaren är jag uppsvälld av öl och bearnaise- sås igen..hihi..
Har du vägarna förbi Ronneby så ska jag förse dig med så mycket påsar du vill!
Kram

Lasse sa...

Get fit or die trying...hehe! Jag glömmer de sista orden när jag inser vilken motivation du har och att du närmar dig ditt mål..sakta men säkert. Ses i stan snart? Kramar

Anonym sa...

JAG skulle då gärna vilja ligga brevid dig på stranden till sommaren.. ;)