lördag, februari 09, 2008

Fel på mitt måttband..

Inte en millimeter denna veckan heller.. Men idag är jag inte lika deppig som sist, för även om det inte syns på måttbandet, så KÄNNER jag att mina konturer är bättre än för en vecka sedan...trots spontan ätardag i onsdags ;)
Reflekterade imorse över faktumet att onsdag kallas lill-lördag, måste ju innebära att ätardagen jag hade då bara var en uppvärmning inför idag?! Eller..?

Vägningen sker inte förrän jag är åter i hemmet på måndagkväll, eftersom jag inte har tillgång till någon här. Men jag tror inte att jag tappat nån vikt, känns inte så. Har insett att en del i att jag inte krymper mer är att jag återgått till att småäta- något jag är fantastiskt duktig på. Det är bara att konstatera att det inte hjälper att det är kesella eller proteinplättar, småätande är dåligt för kroppen oavsett vad. Så nu är det slut med det!

Nu blir det styrka på gymet, därefter tänkte jag övervaka räddningstjänstens uttagning till nya brandmän som kommer att ske här alldeles utanför min byggnad. Mest för att kolla så att ingen skadar sig och så... ;)

Peace out// Desi

5 kommentarer:

Anonym sa...

Tycker att du var kanonsnygg när jag träffade dig på mässan!
Låter ju nice att övervaka idag...
Krama

Anonym sa...

Borde inte uttagningen övervakas av sjukvårdspersonal också? För säkerhets skull alltså... Behöver ni hjälp någon gång så vet du var jag finns?
Ha det så trevligt!
Kram

FitnessDesi sa...

Julia, tack för din söta komplimang.. Men mitt motto är ju: "I jakten på perfektion kan man aldrig vara nog kräsen".. hihi

FitnessDesi sa...

Visst är det så Becca, jag ska framföra förslaget och tala om var vi hittar den bäste! Kanske till och med kan övertala dem att betala din resa hit..jag menar, det är väl inte mer än rätt?! :)

Anonym sa...

Tja... jag skulle ju kunna se det som en kombinerad nöjes-och arbetsresa så det är inte nödvändigt. Bara se till att jag kommer in genom grindarna så löser jag resten! ;-)
Kram