fredag, februari 29, 2008

Pil neråt..

Dippar just nu.. försöker peppa mig själv, men jag är såååå godissugen, nere, rastlös.. Vet att det vänder om några minuter- bara att hålla ut.. men svårt.

Körde 45min cardio imorse- cykel- trodde att jag skulle kräkas.. inte roligt, men skönt ungefär en timme efter att jag hoppat av cykeln. Åt en portion gröt, en äggvita och drack en protte- sen bar det raka vägen ner på gymet igen för ryggstyrka och ytterligare 30min cardio.. Tillät mig själv att träna i en liten sporttop istället för t-shirt eller underställströja som jag brukar ha, och det peppade mig faktiskt att kunna se musklerna i rörelse.

Nu ska jag rasta Lobo- som har en extrem överskottsenergi sedan jag "slutade" med morgonpromenader..haha.. Sen in till Kkrona och tjejerna!

Trevlig kväll/ DEsi

Inga kommentarer: