söndag, juli 27, 2008

Nu bär det av!

Kvällen igår var lyckad och vi hade riktigt trevligt och åt god mat :)
Bordet var bokat 19.00 och huvudrollsinnehavarna- Magnus och Anna på besök från Helsingborg- var redan på plats med söta syster och sambo när vi kom. Efter en blåsig huvudrätt på uteserveringen, flyttade vi in i akvariet för att inta dessert.


Vi höll oss på banan tills det var dags för den lilla familjen att dra sig tillbaka, då gick vi vidare till Stadt och dansade. Jag hade grymt kul! Hela kvällen med sällskap var toppen, och på Stadt skrattade jag så att jag inte visste om jag skulle kissa på mig eller gråta ögonen ur mig. Lyteskomik måste vara något av det roligaste jag vet..även om det är under bältet..

Idag är sista dagen innan resten av mitt liv startar- dvs dieten inleds imorgon! Detta har jag firat med att hänga på beachen några timmar och skaffat mig en bra bränna (tattar-unge), och nu ska jag bara duscha innan jag sätter mig i bilen och åker ner till mitt älskade Skåne :) Ikväll är det ätarkväll med familjen..haha

Ha en underbar dag!!/Desi

Inga kommentarer: