söndag, augusti 03, 2008

Semestervecka

Då har det hunnit gå en hel vecka sedan jag senast skrev nåt inlägg.. Jag har haft semester, och valde att ta en vecka från bloggen också. Inte för att det inte hänt något kul, utan snarare för att det hänt alldeles för mycket, och jag har prioriterat bort att sitta framför datorn. Men nu ska det bli bättring!
En återblick på veckan gör mig riktigt glad och varm, har varit hemma i Skåne mellan måndag och fredag och tiden gick alldeles för snabbt.. Dieten startade i måndags, och efter en dag på stranden (hett, hett, hett) var det invägning hos brottarna på kvällen.. 65kg!! Jag var överlycklig i ungefär 30 sekunder innan Puh konstaterade att jag behövde dra av iallafall ett kilo på kläderna.. Nåja, den lycka som varar för evigt..

På tisdagen blev det slapp i trädgården hemma hos mams och paps, och på kvällen efter träningen åkte jag och Lintan hem till Söder och Tove för en omgång Buzz..som jag HELT otippat vann! Tror att det andra la sig med vilje för att jag är en sån dålig förlorare..haha..

På onsdagen åkte jag ut till Tolle, som jag inte sett sedan i julas!!
Nyttig frukost och slappande i solsängen, som var bäddad med duntäcke!! Haha, mycket ska man vara med om.. Vi hann även rigga en pool och snacka lika mycket skit som passerar på ett halvår ;)












Torsdagen blev häng i trädgård hemma hos Vera (alla dagar var det så varmt, så man orkade liksom inte mycket aktivitet mer än träningen sen var man slut..), och sen mys på kvällen. Innan jag åkte tillbaka på fredagen så passade jag på att hälsa på hjärtat, och svägerskan var snäll nog att låna ut bikini så att vi kunde leka i poolen.. Mitt söta hjärta!!









10 dagar kvar!/Desi

Inga kommentarer: