söndag, augusti 31, 2008

Yrkesväxling?

Har precis haft ett samtal med Jimmy på Colosseum som jag trodde skulle handla om beställning av kosttillskott men som resulterade i att han vill ha ner mig till Skåne v.38 för att ta bilder!! Känns så jäkla roligt att han engagerar sig så mycket och det peppar mig otroligt att han vill använda mig som reklam för gymet :)
Bilderna kommer att sättas ihop till collage tillsammans med bilder på Emma och Dennis som representerar gymet på SM i AF i Karlstad helgen som kommer.. Deras bilder tas på onsdag, gissa om de kommer att vara i bra form då. De är erfarna, har tränat målinriktat flera år och tokdeffade tre dagar innan tävling.. Jag kommer att se ut som en liten klenis/tjockis brevid dem..haha..men kul kommer det garanterat att bli!!
Blir det bra bilder får jag väl börja fundera på att yrkesväxla..haha ;)

Kram/Desi

Inga kommentarer: