lördag, augusti 30, 2008

En dag på jobbet!

Inatt har jag äntligen fått sova tillräckligt! Har haft ont i mitt bäcken några veckor nu och det hindrar mig från att sova en hel natt rakt igenom..oftast vaknar jag av smärtan när jag vrider mig i sömnen. Men inatt har jag sovit såå gott!! Somnade efter tjänstens slut igår och vaknade 8 timmar efteråt..lagom för att hoppa i uniformen igen :)
Började dagen med en morgonpromenad med Lobo, och därefter blev det gym: Bröst och mage. Nytt pb i lutande hantelflyes 15kg.. Skön start på dagen!!

Hela eftermiddagen har gått till utbildning med besväringen, och nu är det kvällsrutiner och middag. Ännu en dag på jobbet :)

Imorgon kan jag kopiera denna text och sätta in igen, för jag tror dagen kommer att se väldigt lik ut..

Roa er ni som är i det fria!/Desi

2 kommentarer:

Anonym sa...

Har roat mig mycket och är skitfull, saknade min favorit fyllechaffis ikväll, fick gå heem så nu sätter jag upp 2 timmars fys på jobbet. Reserverar mig för eventuella stavfel *L*

Kram på dig biffen

FitnessDesi sa...

Haha.. Härlig kommentar att läsa tidigt en söndagsmorgon! Hade gärna varit med ute, det vet du..och sett till att du slapp GÅ hem! Kram :)