måndag, augusti 25, 2008

Spurt mitt i dieten

Efter att ha deppat ihopa lite efter hemkomsten från Malta, där dieten inte funkade OK och humöret allmänt nere så har jag tagit beslutet att köra en spurt denna veckan. Allt sitter i huvudet och jag vet att det kommer att kännas så bra om jag gör det- jag behöver peppa mig själv lite..
Lördagskvällen blev störtkul med mat, dryck och lek! Vid midnatt lastade vi min bil full med folk och drog in till Statt där vi dansade oavbrutet fram till stängning.. Bra förbränningsträning..hihi.
Igår var det sista vilodagen, och idag drog jag igång igen; Morgonprommis 45 minuter, gym 45 minuter och avslutade passet med cykel i 30 minuter. Känns bra! Såhär kommer jag att köra hela veckan, så får vi se vad det ger för resultat!

Nya träningsupplägget

Mån: Rygg (samt chins)
Tis: Ben, mage
Ons: Axlar (samt dips)
Tors: VILA
Fre: Biceps, triceps
Lör: Bröst, mage
Sön: VILA

Morgonpromenaderna kommer att öka i mängd och längd succesivt under veckorna fram till tävling. Efter styrketräningen kommer jag att göra samma process med förbränningen, öka i tid och variera redskapet.

Synpunkter på upplägget?
Hit me!

Ikväll ska jag vara kulturell och gå på museum.. den du!

Puss/Desi

4 kommentarer:

Frida sa...

Deeeesiii du måååste öpnna ett gym häär!!! vi skall inte ens få vara på Winternet mer..för att vår tränare sög och inte hade några pass till oss :(

Anonym sa...

MUSEUM?!? Vafalls?!?!?!


/Z

Anonym sa...

Upp och hoppa nu!! Tänk när du ska särbedömas med superfita tjejer, då ska du vara bäst;)
Spurta på!!

Anonym sa...

Hej Desi!
Jag har en liten utmaning till dig på min blogg. Om du har lust...
Kram Rebecca