måndag, augusti 04, 2008

Ösregn!

Alla gånger som jag jublat över solen denna sommaren får jag nu tillbaka i form av regn..mycket regn!! Hela dagen har det öst ner som spö i backen!
Men det har passat mig utmärkt.. Då behöver jag inte känna någon "stress" för att jag jobbat hela dagen, och Lobo är halt på ena tassen efter livad lek med Wally inatt, så det har inte varit aktuellt med några långprommisar med honom heller..
Var uppe imorse och tränade innan jobbet på sjökrogen började klockan 10.00. Skulle egentligen bara jobbat till 17.00, men när Mats kom för att lösa av så fanns det annat att plocka med och vi behövde vara där bägge och fylla upp, så jag jobbade fram till 19.00. Tror att krogen stängde igen strax efter det, den ligger ju på en flotte som i detta oväder inte är så lockande att sitta och äta på..

Idag ringde Jimmy från Colosseum för att prata tävling och licenser! Dessutom ska han beställa tävlingsdress så att vi alla ser likadana ut, och lite myströjor att ha mellan momenten och så.. Åh vad det killar i magen när jag tänker på det!!

Hälsningar från Plaskeby/Desi

1 kommentar:

Frida sa...

Tjoohoo så du har bestämmt dig för att göra det? fett skoj :D