tisdag, augusti 12, 2008

Jag packar alltså finns jag!

Van vid att bo i en kappsäck så har jag blivit en fena på att packa upp och packa ner.. mindre roligt ibland, och mer kul andra tillfällen..som idag! Jag packar för att dra utomlands.. Är man så bortskämd att man blir bjuden så är det bara att tacka och ta emot?! Jag packar med glädje!!

Har varit och tränat imorse efter morgonpromenad, och det får räcka för idag. Har kört två pass om dagen i fem veckor i sträck, så denna veckan räcker det med ett om dagen. Och sen åker vi ju på onsdag natt och blir borta en vecka. En veckas vila, med endast morgonpromenader är vad jag ser framför mig..och det tar nog kroppen tacksamt emot nu. Får se vad det gör med dieten, men tror inte att det påverkar alltför mycket?

Är det någon som har varit på Malta? Som vet vad jag kan köpa för vettig kost därnere?? Snälla, ge mig tips isåfall!!

Klockan 1700 blir det jobb igen och idag hoppas vi på fullsatt!!

/Desi

3 kommentarer:

Anonym sa...

Malta är ju helmysigt nu på sommaren. Beror lite på vart du ska bo nånstans på ön. Tyvärr vimlar det inte utav bra restauranger där jag var iaf...

FitnessDesi sa...

Åh nej.. värstaläge då alltså..? Då blir det att packa med måltidsersättningar och protein så att det både räcker och blir över..

Frida sa...

jag har hört att maltas mat e konstig :S men jag har jue inte vart där men men :) du får ha det suuuper bra :D kram kram