fredag, augusti 29, 2008

Utmaning

Har fått en utmaning av Becka som jag lovat att anta! Bättre sent än aldrig, så here it goes:

5 saker på min "att göra"-lista idag:
  • Träna
  • Betala räkningar
  • Räkna värden på dieten
  • Beställa protein
  • Gratulera Bumbi på dagen

Vad gjorde du för 10 år sedan?

För 10år sedan befann jag mig i Ängelholm på F10 där jag gjorde lumpen som Närskyddssoldat.. Början på min militära karriär ;)

Ställen du bott på?

  • Trelleborg
  • Halmstad
  • Ronneby

5 saker du skulle göra om du var biljonär:

(Jisses vad massa pengar.. Lätt att sitta och gissa, men frågan är vad man EGENTLIGEN skulle göra??) Jag tror:

  • Uppfylla mina nära och käras drömmar
  • Starta något eget- förmodligen en träningsanläggning modell stor :)
  • Resa (och bjuda med alla som förtjänar det)
  • Spara
  • Köpa ett hus med ljuvlig trädgård

Enligt konstens alla regler ska jag nu skicka vidare detta, så jag utmanar Anna, Frida, Robin!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hello=)
Tyvärr har jag redan blivit utmanad men svaren finns här att beskåda;) Ha en trevlig dag!

http://www.metrobloggen.se/jsp/public/permalink.jsp?article=19.3482789