fredag, augusti 29, 2008

Havin´a blast!

Jag jobbar, tränar och jobbar igen!
Är jag inte på det vanliga jobbet så står jag i baren eller så hänger jag på gymet.. Tiden flyger, vilket är både bra och dåligt... Mår riktigt bra, sprudlar varje dag av energi och små lyckorus och ler konstant inombords. Samtidigt känner jag en liten gnagande stress över att tiden går så fort och att jag vill ha resultat av dieten nu- nyss!!
Min gym-brist löste sig redan i onsdags då jag insåg att jag ju faktiskt kunde träna hos piloterna på deras gym. De var vänligt inställda till mina besök och tyckte till och med att jag kunde komma dit sen också, även om det vanliga gymet öppnade igen :) Riktigt snällt. (Det stängda gymet jag pratar om är alltså det på jobbet.)

Igår hade jag vila från träningen, hade tänkt köra lite förbränning på eftermiddagen men kroppen var sa ifrån, jag var trött.. Åkte hem efter jobb och sov en timme istället innan jag tog mig in till staden för att gå på bio. Kvällen gav mig energi som räckt hela dagen idag! Har gått morgonpromenad, kört armar och sen cyklat en timme. Hade det inte varit för att jag var tvungen att byta om till uniform igen och jobba så hade jag nog suttit på cykel fortfarande..haha..

Som sagt, jag mår så oförskämt bra! Jag önskar er alla att få känna såhär!!

Trevlig kväll/ Desi

Inga kommentarer: