torsdag, augusti 07, 2008

Dagsutflykt

Efter morgonpromenad och gym- som för övrigt gick strålande bra- packade jag in mig och hunden i bilen för en tur söderut. Sludestinationen var Kristianstad och Boye... Såå jäkla skönt att äntligen ses! Har lovat många gånger att komma förbi, men det har liksom dragit ut på tiden. Fick även träffa barnen som var hos honom denna veckan, och de är helt underbara!

Åkte hem i god tid för att hinna med träning ikväll, men väl hemma så insåg jag att jag faktiskt är ganska trött i armarna redan (kvällens pass: biceps och triceps) och eftersom jag lägger ihopa morgondagens bägge pass till morgonen; Ben och chins, så behöver jag var utvilad... Jag pausar och äter ett ägg istället :)
Anledningen till hopslagningen av passen imorgon är att jag ska jobba heeela dagen och helt enkelt inte kommer att hinna kvällspasset.. Räcker med att jag måste gå upp redan 07.00 för att fixa morgonpromenad och gym..pust.. Kommer inte att vara mycket ork kvar imorgonkväll (natt) när jag åker hem från jobb..

Snart är helgen här!/Desi

Inga kommentarer: