måndag, augusti 04, 2008

Sjökrogen!

Hela gänget var på festivalen i stan i fredags och partajade och åt gott! Festivalen varade från torsdag till idag, men det räckte gott och väl med en kväll för mig, sen var jag nöjd..
Igårkväll valde jag att jobba istället, och nya haket för mig är sjökrogen nere i hamnen som är nyöppnat för sommaren! Ett jättemysigt ställe med god mat och trevlig personal, framförallt i baren ( Jag alltså ;)
Igår kunde vi till och med skryta med en kändis, Tommy Nilsson med sällskap gjorde oss äran.



Imorgonbitti blir det träning, för att sen åka in till stan och jobba igen.. trivs verkligen på sjökrogen, och är såå nöjd med att ha semester nu så att jag kan jobba där när det är högsäsong! Låter kanske märkligt..men jag har KUL på jobbet..där också! Jobbar fram till vid 17.00 och det passar alldeles utmärkt för att kunna få till ett bra kvällspass också :)
Denna veckan är det dessutom inplanerat fyra morgonpromenader, men inte imorgon, det hinns inte.




Idag har jag bara tagit det lugnt, sovit läänge och fikat i solen. Ikväll blev det grill på menyn, och under tiden som grabbarna gjorde maten så roade vi oss (jag och Malouna) med att ligga på spikmatta!
Syns kanske lite dåligt, men hela ryggen blev alldeles prickig av "spikarna"..


Sov gott/Desi

2 kommentarer:

Frida sa...

Spikmatta wtf!? sen när blev du fakir också? ò.Ó

Anonym sa...

Ja, det är ju ett sätt att roa sig på...galning!