tisdag, augusti 05, 2008

Hallå och goddag!

Idag är det en sådan dag då jag går omkring med ett pirr i magen utan att kunna komma på anledningen. Jag är väl bara glad antar jag.. jobbade ju igår, och jag trivs så jäkla bra på sjökrogen..är nästan lite lessen för att jag är ledig idag :)
Gick morgonpromenad imorse utan hund- fortfarande lite halt- men tog med Linda istället.
30 minuter gjorde minus 188kcal. Frukost med havregröt och protein och allehanda kosttillskott, sen ner till gymet- lyckades lura med henna även hit. Ett riktigt bra och intensivt bröst- och bicepspass, det var svårigheter med att styra bilen på vägen hem kan jag säga..hehe..

Nu ska jag städa- yippie...- och sen blir det mat och kvällspass på gymet. Hoppas att peppet håller i sig, för ikväll ska jag köra dips och axlar!

P.s någon hörde min önskan igår, för solen är tillbaka :)

Puss!/Desi

Inga kommentarer: