måndag, augusti 11, 2008

Lite rutor, tack!

Jag var seriöst trött igår, gjorde misstaget att försöka power-nappa i tjugo minuter innan jobb.. Det blev inget bra, istället för att få nya krafter kändes det som att ögonen flyttat ytterligare tjugo centimeter längre in under pannloben och kroppen rörde sig på automatik och ren överlevnadsinstinkt. Satte således ingen väckarklocka till imorse, kände att jag behövde sova ut. Vaknade middagstis- klockan 12.00- av att jag var kissnödig..inte utsövd. Ville bara tillbaka till sängen, men vägrar att vända på dygnet så jag tog "morgonpromenad" med Lobo a´30 minuter, sen blev jag faktiskt lite piggare!
Efter frukostrutiner åkte jag till gymet och körde ben i en lokal med alldeles för lite syre och för mycket svettstank! När det återstod två set innan passets slut mådde jag så illa att jag var tvungen att gå ut och hämta luft..
Körde även mage idag, det känns bra- men nu vill jag gärna SE lite resultat där tack!! En tydlig ruta eller två..inte för mycket begärt väl.. :)

Ätardagen igår slutade i kaos..när jag väl släpper disciplinen blir jag äcklig säger Malouna..och jag kan nog bara hålla med.. hihi

Mot jobbet!/Desi

1 kommentar:

Anonym sa...

hejje.. jag har en jätte bra ide till dig.. det finns en sida som heter proteinkungen.se de har protein brownie och cookie .. brownie är super goda tyckre jag. alla smaker. men gå in otitta .. för när du har din ätar dag kanske du kan ta en sådan i stället.. hoppas allt går bra..