fredag, juli 11, 2008

Fredagsgöra!

Kvällen igår blev en blast, jag fick många flashbacks från dieten då jag alltid var nykter när de andra festade, och hur kul jag faktiskt hade då! Vi var på O´learys hela kvällen, där var jättemycket folk och stämningen var hög..

Idag har jag kört ben och mage, eftersom det är i slutet på veckan och tredje gången gillt för underkroppen så körde jag bara 3 övningar och pressade mig bara sista setet..
Tränade med Bumbi för första gången på länge, och som alltid så blev det en otrolig knuff framåt!! Jag blev så peppad av allt fitnessprat och bara tanken på att det är hon som kommer att stå där med mig bakom scenen innan det är dags, gör att jag vill skrika rakt ut i luften!! Jag blir nervös och förväntansfull samtidigt och känslorna rusar så att jag nästan blir illamående :)
Jag vill! Jag vill! Det här kan bli så bra..

Love you Bumbi

Gahhh/Desi

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh hjarrtat!!
You made my day today. Love you!