fredag, juli 04, 2008

Övningskört...

Efter träning och återhämtning genom ett besök i tandläkarstolen- inga hål (som vanligt:) men däremot en klapp på axeln och beröm. Jag blir fortfarande lika glad och stolt hos tandläkaren nu som när jag var liten..

På eftermiddagen hämtade jag Julia för att sen köra ut till Joanna på fika och skvaller..ett år sedan vi var därute och hälsade på.. Efter denna resa är jag numera godkänd rullstolsförare..eller heter det rullstolsknuffare?? Vi kom även på en massa olika bra-att-ha-lösningar OM jag skulle misslyckas och tappa Julia i ån..vilket lätt kunde hänt när jag försökte baxa i nerförsbacke iklädd flipp-flopps..många garv idag, och det sägs ju kunna förläänga livet :)

Dagens skönaste kommentar kommer från Joannas son Anton, 6år efter att ha lyssnat på vår konversation om drömmannen..

"Ja, alltså jag gillar ju hundar och så..men riktigt så lång är jag ju inte..."
(Han refererade till mitt önskemål om längd och hundtycke..såå söt!)

Nu är det middagsbjudning på gång, så jag ska göra mig iordning och sticka iväg!

Trevlig kväll på er allihopa!/Desi

1 kommentar:

Anonym sa...

Det var trevligt i em! Härligt att ni äntligen kunde komma förbi!
Jättefin blogg!

Men Anton har fyllt 7, så det är tur att han inte riktigt kan läsa bloggar ännu.... :-)
KRAM!
Joanna