fredag, juli 11, 2008

Chins!

Dagens sena pass bestod av chins, chins, chins..och ja, chins.
Tack vare Bumbi övergick den lilla ångesten jag kände innan- ja, jag gjorde faktiskt det inför passet- till lite jävlaranamma och därmed ett bra resultat! Jag vill ha fler sånahär pass!!
Nu har jag käkat en välförtjänt sushi, och snart ska jag ut en sväng med vovven..
I stan är det holabaloo och tivoli med öltält och uppträdanden, säkert superkul, men inget som jag får chansen att uppleva eftersom jag jobbar hela helgen.. Kanske lika bra det, nu när jag går in på upptrappningen inför dieten..skönt med fokus och kontroll då! (Nu lät jag ju inte lite manisk;)

Hur som helst, ett partaj till- det sista- innan dietstart.. Nu kör jag "no sugar added" i en vecka, festar en kväll, sen startar dieten måndag v.31.
Vågar knappt erkänna det, men jag läängtar...

Ha en trevlig fredagskväll/Desi

Inga kommentarer: