måndag, juli 21, 2008

Trött..

Det känns som att dagarna styrs av min mat- och sovklocka mer än vanligt.. Jag äter massor!! Är trött och kan somna på studs var jag än är när jag sluter ögonen, och så tränar jag ju såklart.. Samtidigt är det en otroligt skön känsla, jag vet att jag mår bra och att jag gör rätt med detta upplägget även om det kan tyckas extremt med två styrkepass om dagen. Men jag ökar verkligen i styrka! Känns så jäkla bra!

Vi hade en diskussion på jobbet häromdagen, hur mitt träningsupplägg var förra sommaren då jag också jobbade med kurs för barn. Hur jag än funderade så kunde jag inte minnas, vet ju att sommaren var mycket partaj och restaurangbesök.. Så jag kollade i min träningsdagbok för att se hur jag lagt upp det då.. Men då fick jag svaret på varför jag inte kunde minnas det; Förra sommaren hade jag ett träningsuppehåll på 9 veckor! Som ni förstår så har jag inte tidigare haft ett mål med min träning, utan mest tränat för att må bra och "hålla igång". Jag önskar att jag börjat träna på allvar tidigare..nu när jag ser resultat!

Återkommer/Desi

Inga kommentarer: