onsdag, juli 16, 2008

Här går det undan!

Tiden rusar bokstavligt talat ifrån mig, men jag har jättekul så jag ska inte klaga!! Igår hann jag inte ens skriva nåt inlägg här.. och idag höll jag på att glömma det..haha.. Har flugit segelflyg idag och haft en kanondag i solen, jag älskar att få jobba ute!

Har precis kommit hem från jobb..som sagt, tiden rusar.. Hann köra ett grymt bra rygg- roddpass imorse innan jobbet (!) men passet nu ikväll som skulle vara ett backintervall för benen fick utgå.. Slutade jobba mycket senare än vad jag räknat med, dessutom väntade jag besök som kändes viktigare, så benen får vila till fredag :)

Nu ska jag kasta mig på soffan med sällskap och bara njuta av det lilla som är kvar av dagen!

Ha en mysig kväll/Desi

3 kommentarer:

Björn sa...

Hej där
Låter ju trevligt.
Nu har även jag börjat bloga lite se hur det går.
http://bjornusk.blogspot.com/
Björn

Anonym sa...

Jisses vad jag är avis på dig för att du gillar ditt jobb så mycket! Ja, att vara mamma är ju hur toppen som helst men det där andra... Men så positiv som du är allt som oftast blir man inte annat än sporrad. *kramar*

FitnessDesi sa...

Björn: Jag kan inte komma in på din blogg via länken..

Tant Brun: Tack för det! Jo, visst har jag mina dagar då jobbet inte är lika kul, men i stort så mår jag oförskämt bra när jag är där! Kramar tillbaka!