fredag, juli 25, 2008

Inte mycket som krävs..

Var precis på dåligt humör.. jag vet, det händer inte alltför ofta. Men nu var jag hungrig, irriterad, varm och törstig..och fick tillika skoskav på prommisen med en överstressad- överhettad hund. Ni förstår alltså min sinnesstämning. Ska ut och käka på byn ikväll, och var lite orolig att mitt tråkiga humör skulle hålla i sig tills efter maten- inget kul alls isåfall.
Men såhär lite behövs det: Två stycken marie-kex och två kommentarer på mitt senaste inlägg, sen blev jag alldeles lugn och glad igen!!Nu ska jag rycka lite i chins- stången, sen blir det dusch och ner på stan!

Gissa vem som lyckades klämma in två timmar på stranden idag?! Yihooo!! dessutom har jag äntligen fått tummen ur och införskaffat biljetter till Winnerbäck´s konsert om ett par veckor.. DET ser jag fram emot, av så många olika anledningar. Han ligger mig varmt om hjärtat den där Lasse :)

Bombastic- fantastic/ Desi

2 kommentarer:

Anonym sa...

hej där
Jag vill med se Lasse men det finns inget tid nu när man börjat jobba på sjukan igen, men fy vad man saknar alla er på F17, har haft en astråkig vecka på sjukan sitta vak. Men hoppas du mår bra och jag ska bli bättre på att blogga.
Kram
Björn

FitnessDesi sa...

Hallå ja! Låter trist, hoppas du hittar nån ljusglimt på jobb snart. Annars vet du var vi finns :)
Hörru! Jag vill ju ha din bloggadress!!