måndag, juli 14, 2008

Home sweet home

Då blev jag äntligen utsläppt från jobbet idag, 16.00 var det dags att packa ihopa väskan och komma iväg..men som vanligt så gjorde någonting att jag helt enkelt inte kunde slita mig. Märkligt att man kan längta hem hela helgen, sen när jag är fri att gå så trivs jag så bra att jag drar ut på det..haha..
Körde tungt benpass imorse och det var härligt! Jag känner fortfarande av mitt bäcken, men vågade ändå påfresta lite och det gick bra! Fick beröm av Bumbi idag att jag lagt på mig på benen- på kycklingbenen..pip pip.. Vi gjorde en mätning efter passet- således med frukost och diverse kosttillskott i magen- och vi garvade rätt bra åt vissa mått.. Min röv är 4 cm fetare än sista mätningen..och min midja har ökat med 9cm...9cm!! Men en del resultat var riktigt trevliga, tex 8cm på axlar och rygg :)

Eftermiddagspasset var chins, och jag ökade från i fredags- lovely!!

Jag säger det igen Bumbi: Fan vad du peppar mig!

Mot målet!/Desi

Inga kommentarer: